ویداویدا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

تولدتمام زندگیم

واکسن یکسالگی ویداجون

1393/2/29 12:01
نویسنده : مامانی
168 بازدید
اشتراک گذاری

دنیای من ویدای من امروز 18/10/92است من ومامان جون وعمه با دوروزتاخیر شما روبردیم مرکزبهداشت دانش اموز

من مستقیم ازسرکارساعت 11/30رسیدم مرکزبهداشت بعدشما باعمه ومامان جون اومدین

اول بردیمت قد ووزن گرفتن وزن :7/350 قد:73 دورسر:44/2 پیشرفت نسبتا خوبی شکرخداداشتی ولی بازم بایدهمه چیزت بالاترازاین باشه

اخه ماشا اله شما دیگه یکساله شدی خانومترشدی نفسم ولی بازم خدای مهربونو شاکرم

اونجا منودعواکردن که چراشمارو7ماهگی و9ماهگی واسه چکاپ نبردم

بعد بردیمت که واکسن بزنی این بار به دستت بودیک دونه هم بودمن که باشمانیومدم تواتاق باعمه ومامان جون رفتی الهی من بمیرم

 واکسن که تموم شدبه من گفته بودند ببریمت بینایی سنجی ولی من اشتباه شنیده بودم وبردیمت شنوایی سنجی

 اونجا خانوم مهربونو کلافه کرده بودی اصلا نذاشتی ازت تست بگیرن ماهم ناچارا منصرف شدیم وقتی رفتم پروندتو بدم به خانوم گفتم دخترم نذاشت ازش تست شنوایی سنجی بگیرن گفت اصلا شنوایی نداره بینایی بایدببرمت ماهم بردیمت بینایی سنجی

 خوشبختانه چشات خیلی خوب بودالهی مامانی فدای اون چشمای نازت بشه عزیزم بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)