ویداویدا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

تولدتمام زندگیم

کلینیک سلامت وشهادت امام رضا

1394/10/2 12:22
نویسنده : مامانی
152 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 94/09/21 است شهادت امام رضا شهادت امامی که به خواسته او خداتورو به من داد من اقارو به جون جوادش قسم دادم وشما تنها گل زندگیم معحزه من شدی

اقاجونم بینهایت از این لطفت ممنونم وشهادتت رو تسلیت میگم

 ویداجونم امروز تو بعد از 5روز یبوست خیلی اذیت بودی بابابا وحید بردیمت کلینیک سلامت دکتر ازمایش u/a ,u/c داد خوشبحتانه موردی نداشت بهت پیدرولاکس اب الو وشربت انجیر دادم تا با الا خره شکمت کار کرد یک روز کار کرد باز 2روز یبوست شدی

دوباره بردمت پیش دکتر فرساد در تاریخ 94/09/24 دکتر بهت ژل لیدوکایین h غذاهای فیبر دار شیاف گلیسیرین داد خوردی اسهال شدی اما همراه اسهال شکم درد بودی

که با خانم دکتر بهمنی مشورت که کردم گفت خدای نکرده مشکوک به اپاندیسیت هستی

الهی من بمیرم شکم درد شدیدت در تاریح 94/09/25 شبش بود که خیلی گریه میکردی شدیدا

الهی من برات بمیرم دوباره چون ادامه دار شد به خانم دکتر بهمنی گفتم گفت سونوی شکم ببرمت در تاریخ 94/10/02 هنوز شکم درد داشتی خداوندا ازت می خوام دخملمو خوب کنی وهیچ وقت مریضش نکنی وهمیشه سالم باشی دحترم ان شا اله همیشه امام رضا حافظت باشه امین 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)