ویداویدا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

تولدتمام زندگیم

تولد 2 سالگی ویداجون

1393/10/17 11:39
نویسنده : مامانی
649 بازدید
اشتراک گذاری

زندگی من دنیای من ویدای من

http://www.msnhiddenemoticons.com/Library/letters_library/garden/default/a.gif

 

نبض زمان میتپید دلش گواهی میداد اتفاقی می افتد اتفاقی خوب واین اتفاق دوسال پیش درتاریخ 93/10/16 ساعت 3/15 عصر در بیمارستان مهر مشهد اتفاق  افتاد این اتفاق خوب زندگی من را زیر ورو کرد چه اتفاق خوبی تورا زمانه به من داد وتو بهترین هدیه خدایی بهتر ازتو چه دخترم مونسم دنیایم عشقم امروز 93/10/11 است وتولد شمارو 6 روز زودتر به خاطر رفتن عمت به تهران زودتر وبا تولد ملینا یک شب خونه مامان بزرگ گرفتیم چه شب خوبی بود به شما که خیلی خوش گذشت مخصوصا وقتی می خواستی شمع و فوت کنی

الهی که من فدات بشم نفسم الهی که صد صال زنده باشی وسالم ومن بتونم واست تولد بگیرم امین

تولدت مبارک بهترینم 

 

 

میز شام شب تولد عسلم  

دسر شب تولد ویداجونم 

 

عکس اتلیه بسیار زیبای نفسم  

کیک کفشدوزک ویدای ملوسم 

شب تولد ویدا ی من با ملینا 

کیک تولد ملینا

 

 

پسندها (3)

نظرات (0)