ویداویدا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

تولدتمام زندگیم

بیست ماهگی ویداجونی

1393/6/20 0:43
نویسنده : مامانی
129 بازدید
اشتراک گذاری

عشق زندگی مامان جونم عمرم امروز ۹۳/۶/۱۶است وشما خانوم گل وارد بیستمین ماه زندگیت شدی وای مامانی چقدرزود میگذره مثل بیست ماهگیت بیست بیستی نفسم خیلی خیلی شیرین شدی وشیرین کاریات هزاربرابرشده تقریبا همه حرفارو میگی مثل اله ارمرزی خانوم میگی امون رتگ زرد ابی قرمز بلدی هاپو پیشی مسس اک پشت توتی ارگوش مار ماهی رو میشناسی اسم وفامیلتو میگی ایداالیی به نینای خیلی علاقه داری هرروز عصرهم باید بری ددرهنوز از غذاخوردن با لذت خبرینیست عمه فرح من وجده شمارو تواین ماه دیدن گفتن با زم که چقدز کوچولویی به قول مامانی  که یواشکی داشت بهشون میگفت باید ویداجون هول هوش دوازده کیلو باشه ولی نیست درضمن مهتاب ومهیارجون شایلین بعذازمدتی روز۱۸ شهریور دیدن گفتن ازویدا جون خیلی بزرگترشده هم قدی هم وزنی به قول مهتاب جون م‌ثل بچه های سه ساله شده ولی من به خاطرسالمی وهوش سرشارت ماشا اله خداموهمیشه شکر میکنم عزیزم باورکن خیلی خیلی دوست دارم وقتی هم بهت میگم دوست دارم میگی عاشق منم دیوونه وارعاشقتم دربه درتمالهی همیشه سالم وشادوبیست بیست باشی دختر گلم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)