ویداویدا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

تولدتمام زندگیم

تحولی جدید وبزرگ درزندگی ویداجونم (امدن فریده خانم برای باراول)

1395/3/13 0:25
نویسنده : مامانی
110 بازدید
اشتراک گذاری

نازنینم دختر گلم از اول خرداد95 به علت عوض شدن شیفت بابا به صبح ونبودن مامانی وباتوجه به اتفاقات قبلی مامان بزرگت به فریده خانم گفته بود که بیاد پیش تو وشما نازنینو نگه داره

الهی بمیرم روز اول که مامان بزرگت بود ولی روز دوم صبح بیدار شدی وکلی گریه کردی که مامان نرو سرکار

الهی بمیرم که مامان کارمندی داری باور کن اون روز خیلی به من سخت گذشت خیلی کلافه بودم ولی چاره چی بود

مامان جونم خواهش میکنم منو بابت این کارا کارمند بودنم ببخش

 مطمین باش وتصمیم گرفتم خیلی جدی زمانی که خونه هستم ثانیه ای ازت دور نباشم چون خیلی دوست دارم تو همه دنیای منی

از خدای بزرگ می خوام که هیچ وقت مریض نشی وخودت مراقبت باشه الهی امین

در ضمن توی خرداد فقط 2 هفته اول یعنی فقط 11 روز فریده خانم اومد از16 بابا خوشبختانه عصرکارشد خداروشکر

 11 روز درخرداد95

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)