ویداویدا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

تولدتمام زندگیم

واکسن 18 ماهگی ویداجون

1393/4/20 15:17
نویسنده : مامانی
132 بازدید
اشتراک گذاری

شیرینم دخملم امروز 93/4/18است ونوبت واکسن 18 ماهگیت با دوروز تاخیررسیدساعت 11روزچهارشنبه من چون سرکاریودم (کلینیک قاسم اباد)عمه ومامانی با بابا وحید شماروبردند مرکز بهداشت مثل اینکه اونجاخیلی بیقراربودی اصلا نذاشتی قد ووزنت کنن ولی اون خانوم بداخلاق با نگاه ظاهری به شما گفته که خیلی کم وزن چرا مامانش بهش غذا نمیده اخه نمیدونن من برای غذاخوردنت چقدرغصه میخورم گفتن بهت فرنی ندم به جاش شیربرنج ماست پرچرب خامه کره ظهر که مامانش ازسرکارمیاد همش سفره روپهن کنه تاشناخانوم گل هرچی دوست داشتی بخوری بعدبردنت واکسن بزنی یکی به دست چپت یکی به پای چپت زدن الهی من بمیرم که خیلی گریه کردی تو مزکز بهداشت گفتن یک ماه  دیگه واسه کنترل ببرمت ای خدای مهربون چقدربهت التماس کنم کاری کن اشتهای ویدای زندگیم خوب بشه تاخوب غذا بخوره وقد ووزن بگیره ولی بازم خداروشکر مبکنم که سالمی گلم نفسم روز دوشنبه 93/4/16 شایلین جونم بردن واسه واکسنش قد*87 وزن *11/500 دورسر*48 یه خورده ازش یادبگیرغذابخور نانازی من 

دوست دارم هوارتا

 

پسندها (1)

نظرات (0)