ویداویدا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

تولدتمام زندگیم

اول مهر ( اولین روز مدرسه )

1398/7/12 0:49
نویسنده : مامانی
91 بازدید
اشتراک گذاری

زندگی من همه دنیای من اول مهر 98 هم از راه رسید اولین سال رفتن شما به مدرسه اولین سال تحولی بزرگ در زندگی شما  امروز با باباوحید مامانی وبابابزرگ رفتیم مدرسه شما ساعت 7.30 صبح دختر کوچولوی زیبای من امروز  رفته مدرسه قربونت برم من اخه تو کی انقدر بزرگ شدی اولین روز مدرسه رفتنت مبارک باشه دختر کوچولوی من اولین روز مدرست پر از تلاطم های عاطفی است امروز واسه اولین بار از اغوش من دور شدی وچند ساعتی از روزش را درجایی به نام مدرسه گذروندی امروز غلاوه بر هیجان هم نگران بودم هم پر از ترس ولی کودکی عجب زیباست روزهایی که تنها دغدغه ستاره باران شدن دفتر مشق است نه بی ستاره بودن شب بوی مداد رنگی پر از تصمیم کبری روزهای پر از دوبار نوشتن از روی غلط هایمان چه روزهای زیبایی است روزهای مدرسه رفتن دخترم این روزها را قدر بدان من هم از خدایم برایت در تمام سالهای تحصیلت ارزوی سلامتی موفقیت هرروزه ات را دارم اول مهر 98 را از صمیم قلبم بهت تبریک میگم وامیدوارم در کنار همکلاسیها ومعلم بسیار خوبت سر کار خانم ارجمند روزهای خوبی را بگذرونی امین

 

دوستت دارم کلاس اولی زیبای من 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)