ویداویدا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

تولدتمام زندگیم

جشن شکوفه ها

1398/7/12 0:18
نویسنده : مامانی
74 بازدید
اشتراک گذاری

تموم هستی من تک گل باغ امید من امروز 31/6/98 است روز جشن شکوفه های کلاس اولی عشق من امروز ساعت 9 صبح بردمت دبستان بعثت جشن بود واسه شما کلاس اولی های زیبا وکوچولو  امروز روز فوق العاده عجیبی بود هم واسه من هم واسه شما لباس فرم مدرسه شما رو که می پوشیدم عجیب دلم گرفت شما هم به همراه من گریه کردی که حتی در عکسهایت هم پیداست امروز احساس بسیار عجیبی داشتم دل کندن از تو وورود به مرحله جدیدی از زندگیت وبیرون رفتن اجباری تو از خونه برایم بسیار سخت بود دیگر روزهای اختیار رفتن به مهد روزهای ازادانه لباس پوشیدن ووقت ازادت صبح خوابیدن هایت تا ساعت 10 دیر خوابیدن های شبانه ات همه وهمه تمام شده بود دریچه جدیدی از زندگی به رویت باز شده بود که بسیار برایم غیر قابل هضم بود وای تنها دلخوشیم توکل بر خدایم واینکه این مرحله جزیی لا ینفک از زندگی تمام بچه هاست بود فقط وفقط از خدایم خواستار سلامتیت موفقیت هرروزه ات هستم

 

دوستت دارم کلاس اولی من 

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)