ویداویدا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

تولدتمام زندگیم

سفرشمال

1395/6/19 14:23
نویسنده : مامانی
268 بازدید
اشتراک گذاری

امروز6/6/95 است وبه خاطر تعطیلی 1 هفته ای بابا وحید با عمه مهتاب مهیار وعمومحمدرضا عازم شمال ویلای مامان بزرگ درنوشهرشدیم شب مهمانسرایی درنوشهر خوابیدیم خوشبختانه توی راه با مهتاب ومهیار سرحال بودی ناهار هم باباامان بجنورد خوردیم صبح دوباره عازم نوشهر شدیم بازم دخملی خوبی بودی توی راه با مهیارکلی بازی کردی 1ساعتی هم خوابیدی الهی من فدای این نفسم بشم یاداوری کنم روز قبل از مسافرتمئن خونه خاله طاهره کوچیک همه دعوت بودیم شایلین ورونیکا هم بودن توی شمال همه جا رفتیم سانان عمو احسان رامین وایمان همه به جمع ماپیوستند خلاصه به شما خوشبختانه خیلی خوش گذشت روز 1شنبه 14 شهریور من وشما ساعت 9/10 شب از ساری بلیط برگشت به مشهد داشتیم بابا وعمو محمدرضا با ماشین برگشتن عمه با مهتاب ومهیار مامان بزرگ وملینا شمال موندند نمیدونی که همه دنیای من دوست دارم 

اینم رونیکا وشایلین خونه خاله طاهره 5شهریور95

رستوران دامون نزدیک نوشهر

ویلای نوشهر

برج قوسلمانشهر

دختر گلم دریا ساحل نوشهر

شیرینی لیلی

عشقم درتله کابین وپیست کارتینگ نمک ابرود

تموم زندگیم جاده دوهزارسه هزار

چشمه گردو

ساحل شن بازی نفسم

برگشت هواپیما ساری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)