ویداویدا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

تولدتمام زندگیم

۳۵ماهگی گلم

1394/9/12 16:34
نویسنده : مامانی
156 بازدید
اشتراک گذاری

نفسم هستی ام دخمل فهمیده زرنگم

 نمیدونی این روزا چقدر زرنگ وانیشتن شدی

به حرفها ورفتارهای دیگران واکنش میدی

ناراحت میشی قهر میبکنی میری تو فکر

خلاصه رفتارات بزرگونه وخانومانه تر شده

عشقم این کارات شیرینترت کرده باور کن وباعث میشی من روزی هزار بار خدامو شکر کنم که تورو به من داده خانوم خوشگلم

زندگیت پر ازداده های خداوند

تو که نباشی زندگی به کام من تلخ است

من عاشقتم

عاشق که نباشی حس باران را نمی فهمی

فرق قفس با یک خیابان را نمی فهمی

معنای فصل برگریزان رانمی فهمی

تو که نباشی میان سر به راهی وروبه راهی هیچ کدام نیستم

اواره ام

ویدای دستهای تو تمام دنیای من است

دوست داشتن ساده است وباور کردنش سخت تو ساده باور کن که من سخت دوستت دارم دنیای من ویدای من

۳۵ماهگیت در ۱۶اذر ۹۴مبارک دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)