ویداویدا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

تولدتمام زندگیم

۳۴ماهگی گل دخترم

1394/8/15 12:52
نویسنده : مامانی
164 بازدید
اشتراک گذاری

پاییز خوب است

پاییز عاشق است

عاشقی کن پنجره ات رابه رویش باز کن

هواهم هوایی شده است

دلش عاشقی می خواهد

پاییز دوست داشتنی من

می بوسم ومی بویم برگهای زرد وقرمزت را

نفس می کشم در هوایت

بوی باران داری بوی خاک وبرگ

من بوی خدا می فهمم از تو

دوباره پاییز اما نه فصل اندوه و دردفصل زیبای سادگی

موسم شدید دلدادگی

دوباره پاییز

ویدایم تمام دنیایم

راه که میروی عقب می مانم نه اینکه نخواهم با توهم قدم باشم می خواهم پاجای پاهایت بگذارم

می خواهم ردپایت را هیچ خیابانی در اغوش نکشد

تو تماما برای منی

دختر گلم انقدر دوستت دارم که پروانه ها گیج میشوند

گلها تعجب می کنند وباران دلش اب می خواهد

تو که باشی بس است

مگر من جز نفس چه میخواهم

باران بهانه اسمان است وقتی

دلش برای تو تنگ میشود

ویدای من زندگی برایم یعنی همین که توباشی ومن دیوانه وار دوستت بدارم

تموم هستی ام ۱۶ابان ۹۴سی وچهار ماهگیت مبارک

دوستت دارم بینهایت

 

پسندها (1)

نظرات (0)