ویداویدا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

تولدتمام زندگیم

برای دخترم وانتقالی مامان فهیمه

1394/7/17 22:22
نویسنده : مامانی
146 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم فرزندم

من مادرت هستم

من با عشق با اختیار با اگاهی  تمام پذیرفته ام که مادرت باشم تا بدانم خالقم چگونه مخلوقش را دوست میداردودربرابرخواسته های تمام نشدنی اش لبخند میزندودر اغوشش میگیرد

من یک مادرم هیچ کس مرا مجبور به مادری نکرد

من یک مادرم تا بدانم معنی بی خوابی های شبانه را

تا بیا موزم پنهان کردن درد پشت همه حجم سکوتی که گاه از خودگذشتگی نامیده میشود

تا بدانم یک لبخند کودکانه ات میتواند معجزه زندگی دوباره ام باشد

من نه بهشت می خواهم نه اسمان ونه زمین

بهشت من زمین من وزندگیم نفس های ارام کودکی توست.

که در اغوشم رویای پروانه ارزوهایت رامیبینی

هیچ روزی به من تعلق ندارد همه روزها ساعتها وثانیه های من تویی

من دست کودکیت رامیگیرم تا به فردای انسانیت برسانم که این رسالت من است

هیچ منتی از من بر تو وارد نیست

دوستت دارم بینهایت دخترم

این خوش خبری رابه تو بدهم که بالا خره مامان فهیمه بعد از ۷ سال در تاریخ ۹۴/۵/۱ منتقل مشهد شد

واقعا بهت تبریگ میگم وخیلی خوشحالم که زمان بیشتری از روزم را میتوانم در کنارت باشم

من به خاطر بودن با تو جونم را نیز میدهم عاشقتممحبت

پسندها (1)

نظرات (0)