ویداویدا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

تولدتمام زندگیم

سومین بهار با ویداجون

1394/1/2 19:51
نویسنده : مامانی
144 بازدید
اشتراک گذاری

تنها دلیل زنده بودنم ویدایم

نوروز پیام اور مهراست که مراوامی دارد تنها به خاطر تو دوست داشتن را یاد بگیرم

نوروز چه افسانه زیبایی  زیباتر از واقعیت نخستین روز بهار گویی نخستین روز افرینش است

باز عالم وادم وپوسیده گان خزان وزمستان خندان وشتابان به استقبال بهار میروندتا اندوه زمستان را به فراموشی بسپارندوانگاه سرمست وبا نشاطوبا رقص وپایکوبی باترنم این سرودطرب انگیز نوروز وجشن شکوفه هارابرگذار می نمایندوترانه عشق را به گوش عشاق برسانندوانگاه در چمنها ودشت ودمن طوفان بر پا کنندروزگارت بهاری ولحظاتت پر از شکوفه باد

عیدت مبارک

دخترم ویدایم

من چقدر خوشبختم که تورو دارم امیدوارم همیشه سلامت وشاداب باشی ولحظه لحظه زندگیت بهاری باشد امین

دوست دارم هوارتا

ویداکنارسفره هفت سین درتاریخ 93/12/29

 

اولین روز عید

ویدای من کنار بند گلستان بسته شده

دخملی​درکوهسنگی درتاریخ 94/1/2

نازنین من در کلوپ پاندا درتاریخ 94/1/3

ویدا اماده برای مهمونی خونه خاله طاهره بزرگ

 

پسندها (1)

نظرات (0)